مشاوره تلفنی حقوقی

مشاوره تلفنی حقوقی به معنای ارائه خدمات مشاوره حقوقی از طریق تماس تلفنی با یک وکیل یا متخصص حقوقی است. در این نوع مشاوره، شما با یک کارشناس حقوقی به صورت تلفنی یا برخط (آنلاین) صحبت می‌کنید و سوالات و مشکلات حقوقی خود را با او مطرح می‌کنید.

این نوع مشاوره حقوقی معمولاً به صورت رایگان یا با هزینه کمتری نسبت به مشاوره حضوری در دفتر وکالت ارائه می‌شود و می‌تواند در مواردی که به دلیل فاصله جغرافیایی یا مشکلات دیگر، مراجعه به دفتر وکالت یا قرار ملاقات حضوری با وکیل ممکن نباشد، به عنوان یک جایگزین مناسب عمل کند.

مزایای مشاوره تلفنی چیست ؟

مشاوره تلفنی دارای بسیاری از مزایاست:

۱– دسترسی آسان: شما می‌توانید با یک تماس تلفنی، به خدمات مشاوره دسترسی پیدا کنید و نیازی به سفر به محل مشاوره ندارید.
۲– حفظ حریم خصوصی: بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند در محیطی آرام و خصوصی، مشکلات و نگرانی‌های خود را با مشاور به اشتراک بگذارند که این امر در مشاوره تلفنی ممکن است.
۳– صرفه جویی در زمان و هزینه: مشاوره تلفنی علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، هزینه مشاوره را هم کاهش می‌دهد، زیرا نیازی به پرداخت هزینه‌های سفر و اقامت نیست.
۴- گستردگی خدمات: با مشاوره تلفنی، شما می‌توانید از خدمات مشاوره در حوزه‌های مختلفی از جمله مشاوره خانواده، مشاوره روان‌شناسی و … استفاده کنید.
۵– ارائه خدمات در زمان بیماری: با توجه به شیوع بیماری کرونا، روش‌های دیجیتالی از جمله مشاوره تلفنی، گزینه مناسبی برای ارائه خدمات مشاوره به افراد مبتلا به بیماری یا افرادی که در کار و زندگی خود محدودیت دارند، می‌باشد.


مشاوره تلفنی حقوقی

در کل، درصورت بروز هرگونه سؤال یا مشکل حقوقی، مشاوره گرفتن از کارشناسان حقوقی می تواند به شما کمک کند.

نیاز به مشاوره (رایگان) حقوقی دارید؟ با ما در تماس باشید !!

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره

تلفنی و مشاوره تخصصی

مشاوره آنلاین ۱ : ۰۹۰۰۴۰۴۵۶۴۵

مشاوره آنلاین ۲ : ۰۹۰۰۴۰۴۵۷۴۵

مشاوره آنلاین ۳ : ۰۹۰۰۴۰۴۵۸۴۵

همین الان تماس بگیرید..!


لینک های مرتبط :

دیدگاه و سوالات خود را مطرح بفرمایید.

۱۲ + ۱۳ =